Legday today

Hej på er! Idag mötte jag upp Amanda för ett lååångt pass på gymmet, lite för långt dock då vi inte riktigt kunde fokusera i slutet av passet hehe... Men vi började med 15 minuter löpning som uppvärmning och därefter körde vi b.l.a benpress, squats i smithmaskin, bulgariska utfall med hantlar, cable kicksbacks och en hel del mer. Blev alltså mest ben&rumpa som fick kämpa idag, hoppas verkligen på träningsvärk imorgon men det är jag nästan säker på att jag kommer få :) Vi tränade väl ''intensivt'' i ca. 1 ½ timma och därefter lite balansövningar på pilatesboll, blev lite flamsigt hehe men oj så roligt! Var en aning trött kan jag säga... Sedan nedvarning på 10 minuter powerwalk och därefter STETCH. Viktigt med stretch hörrni, ni glömmer väl ändå inte bort den? 
 
Därefter kom pappa och hämtade upp oss för att sedan åka hem och strax därefter fick vi besök av Annika, Emma och Jonas! Vi badade lite i poolen och så åt vi rökt röding med kokt potatis, sallad och romsås. Till efterätt blev det fruktsallad med en kvargblandning på kvarg, saften från 1 lime och honung. MUMS på alltihop där kan jag säga, både varmrätten och efterrätten var ju bara perfekt, alldeles perfekt. Väldigt trevlig kväll med trevligt sällskap! Nu ska jag snart sova för imorgon måste jag packa hela förmiddagen för vi ska nämligen till vår moster&morbror. Ska bli hur mysigt som helst, men kanske hinner att blogga mer imorgon. Annars får ni ha en trevlig dag imorgon också♥

Amanda, i ett försök att balansera på en balansboll haha, det gick väl sådär, för oss båda ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback