Nytt beroende? Jo det kan man säga, helt klart

♥ Kvarg utblandat med fil, toppat med mullbär, hallon, fiberhavregryn och valnötter. Naturella riskakor gjorda på råris med kyckling och jordnötssmör ♥
Imorse vaknade jag av mig själv redan vid halv nio, vilket är väldigt ovanligt för mig hehe. Hade ställt klockan på nio för att jag skulle ta mig upp på en morning powerwalk men när jag vaknade en halvtimma före klockan så gick jag upp redan då och gjorde mig i ordning för att ta mig ut en sväng. Det regnade en del men det var ändå rätt skönt faktiskt. Såg dock ut som jag duschat efteråt haha. Men jag var förbi affären en sväng på vägen hem också och köpte mig en burk jordnötssmör. Har längelängelänge velat göra det men nu tog jag beslutet att köra en burk haha och jag blev helt förälskad på en gång! Valde ''Green choice ekologiskt jordnötssmör med 99,3% jordnötter''. Kan ens något så gott vara nyttigt? Fattar inte. Nu förstår jag verkligen varför det är så himlans populärt bland träningstjejer jag följer på insta och bloggar. 
 
När jag kom hem gjorde jag mig i alla fall en gofrulle och jag säger bara att det var godare än godast efter en morgonpowerwalk i regnet! Perfekt morgon med andra ord.
 

Och ja, nu är jag alltså hemma från min moster och har haft toppenbra dagar där hemma. Kommer mer om det i ett enskilt inlägg senare idag troligvis, plus bildbomb på den söta valpen ofc!
 
Nu ska jag planera för dagens träning, kondition står på schemat men mer om det senare. Ha en bra dag nu finisar!
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback