Min julafton i bilder+text

Efter julkalendern så blev det  hemgjord gröt och vörtbröd m. philapedlphia och skinka+ en kopp glöggte, en äkta julfrukost helt enkelt! 
Vår lilla minigran hihi.
Vid halv tre kom farmor, fabror, kusiner och min kusins kille och då blev det fika framför Kalle. Efter det började vi med julmaten och det som serverades var b.l.a. köttbullar, julskinka, lax, farmors hemgjorda rödbetssallad, ostar, ägg med räkor, sill. Även lite annat som revbensspjäll, prinskorv, bönor osv. men det var väl i princip det förstnämnda som låg på min tallrik :) 
Därefter kom tomten och delade ut varsin julklapp! Sedan fortsatte vi med klapparna under granen och jag och syrran fick dela ut alla paket. Fick jättefina julklappar och är verkligen jätteglad över varenda en! Ska visa upp alla julklappar i en video hade jag tänkt och det är även mycket möjligt att ni får se kort på vissa också. Men det vet man aldrig hehe... 
 
Hade iaf en underbar julafton med mycket gemenskap och glädje! Och idag fortsätter julfirandet med Annika, Emma och Jonas, och deras hund Ozzy! Det blir julklappsspel, ännu mer julmat och ännu mer gemenskap. Härlig juldag blir det säkert också. För julen är ju inte över än hallå! Endast en av tre dagar av julen har passerat :)

Kommentarer
♫♪ sandra säger:

mysigt!

2014-12-25 | 11:56:26
Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback