Torsdag 27e Februari

Hello guys! Idag när jag kom hem så bakade jag och min syrra lite, hon fyller nämligen år imorgon och på lördag blir det kalas för henne. Så vi bakade lite hallongrottor. Sedan ska Annika baka en tårta och dumlekakor, mums va gott! Ska försöka fota lite från kalaset och bjuda er på lite bilder. 
Annars så håller vi på att städa här hemma, städdag idag. Sånt som måste göras helt enkelt. Tar en vilodag från träningen idag. Skönt det med, i alla fall när jag har en massa att göra. Annars blir jag helt tokig, finns ju inget att göra på vilodagar annars hehe. 
 
Men nu är det snart min tur att dammsuga undervåningen, så det är bäst att jag avrundar inlägget nu! ♥
 

Kommentarer
elin stridh säger:

lycka till :D

2014-02-28 | 14:37:02
Bloggadress: http://elincecilia.com/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback