Dagens träning

Är så sjukt nöjd över dagens träning, körde verkligen allt, tills jag inte hade mer att ge helt enkelt. Började med lite tabataintervaller i solen (vaaarmt) ca. 15 minuter. 
Uppvärmning: Promenad 1 min
20 s: Springa så fort jag bara orkar/ 10 s: Gå raskt.
Var helt slut efteråt haha, men körde sedan ett ca. 40 minuters långt benpass. Blir riktigt beskviken om jag inte har träningsvärk imorgon för shit va slut jag var efteråt, inte vart så här slutkörd på... Aldrig, typ. Bästa känslan, helt klart. Var så sjukt stolt efteråt, man var inte vacker när man såg sig i spegeln haha men åhh va lycklig jag var/är. Träning är bästa medicinen mot precis allt, man kan gå från att må riktigt dåligt till att må hur bra som helst under bara ett träningspass. Därför älskar jag träning♥
 

Kvarg med hallon blev det efteråt, kvarg är väl inte jättejättegott att äta som det är, helt okej, absolut. Men att blanda ut med hallon, DRÖM♥
Mums på det, älskar dessutom att blanda ut det ordentligt så att det får en sån där ljusrosa underbar färg, haha blir ju så fiiint. 
Helt slut efter passet, och bilden visar inte ens hur sjukt röd och svettig jag var. Hehe, blir alltid röd som en tomat :/
 

Kommentarer
Ida - Hon som föddes med LKG säger:

~ Jag behöver lite tips på olika saker jag kan blogga om, så kom med dina bästa tips i detta inlägg: http://www.nattstad.se/idahtt/jag-behover-alla-tips-14753506 så får du en länk som tack ifall något av dina tips blir vald :)

Förlåt om du inte gillar sånt här! ~

2014-07-18 | 13:17:56
Bloggadress: http://nattstad.se/idahtt
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback