Find a beautiful place and get lost.

Idag har jag gått runt i princip hela dagen i myskläder och inte gjort något alls i princip. Lärde mig två nya låtar på gitarr dock! Var en evighet sedan jag satt ner med gitarren men kom på det idag och det var verkligen helt sjukt roligt. Måste verkligen börja spela mer! Bakade även lite muffins, som blev väldigt smaskiga enligt både mig och syrran. Recept hittar ni nedan.
 
Gick hela dagen med inställningen att jag inte skulle träna idag eftersom vi snackade om att gymma imorgon, men vart så sjuuukt rastlös på eftermiddagen så trots att jag inte hade fått något svar av tjejerna om imorgon så hoppade jag i träningskläderna och tränade ett benpass runt halv sju. Lite spontant sådär är alltid det bästa, kunde inte gå efter sååå träningsvärk imorgon får jag nog räkna med. Eller hoppas på iaf! #älskaträningsvärk
 
Men det blir iaf inget med gymmet imorgon för ingen kunde haha, men hoppas att det kan bli någon annan dag! :)
 
Nu ikväll ska jag väl slå en liten blick på fotbollen, inget jag sitter bänkad framför men känns ändå kul att ha lite koll när det ändå är final. 
Vad har ni finisar tränat idag? Om ni nu har tränat vill säga♥
 
 
                                                                           
 
 
 

Kommentarer
fashion säger:

Mysiga strumpor :p

2014-07-16 | 08:44:48
Bloggadress: http://nattstad.se/fashioninspiration
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback