I'm back on track

Lite bilder från kvällspromenaden♥
Lite fredagssnack, kändes bra med något nyttigt efter en vecka med massa onyttigheter. Ena skålen består av russin, kokoschips och mullbär och den andra av en dipp på kvarg, kanel och lite honung, o så lite äpple till det. Perfekt

Hej på er! Ett tag sedan nu, men vem har tid med att sitta och läsa andras blogg och själv blogga såna här sommardagar? Inte jag iaf, tyvärr. Men nu hoppas jag på att vara tillbaks ett tag på bloggen, så att ni iaf kan få lite mer uppdatering. 
 
Var nämligen i Stockholm igår med Annikas dotter Emma, det var verkligen sjukt roligt och hade en riktigt bra dag! Men mer om gårdagen kommer upp i ett enskilt inlägg... 
 
Idag blev det ett mag&rump-pass på förmiddagen med uppvärmning i form av lite crosstrainer 15 min. Var så sjukt svettig efteråt och det kändes underbart att få träna efter en vilodag igår. Resten av dagen har jag solat och badat! Var ute på en promenad i kvällssolen för ett tag sedan dock, helt sjuuukt underbart och ville aldrig sluta gå. Bara att gå, med lite musik i lurarna och njuta av sommaren. Underbart! 
 
Just nu sitter jag och kollar igenom alla blogginlägg på bloglovin jag missat senaste dagarna (140 stycken...) och ska snart se lite gossip girl. Men har en hel del inspiration till inlägg nu så var beredda på bättre uppdatering de kommande dagarna!
 

Kommentarer
Sofia säger:

härligt :D

2014-07-12 | 04:35:31
Bloggadress: http://byfia.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback