Monday morning- Breakfast

Startade dagen med denna frulle i magen, eller egentligen startade jag dagen med en morning powerwalk. Hade ställt klockan redan klockan tjugo över åtta och efter en rätt dålig natts sömn var jag minst sagt trött, vilket jag fortfarande är. Men jag gick upp och tog mig ut på en liten powerwalk i solen. Väldigt skönt! När jag väl var hemma så gjorde jag i ordning denna frulle och det smakade helt underbart! Nu har jag packat lite för senare i eftermiddag ska jag och mina vänner ta en buss till Julia, där hon bor med sin pappa och så ska vi vara där tills onsdag kväll! Ska bli så sjuuuukt kul och ser verkligen fram emot detta :D Har aldrig vart där heller för det är en bit iväg och det var inte så jättelängesedan de flyttade dit. Att komma iväg för några dagar och vara med kompisarna kommer bli helt grymt. Så blir nog ingen uppdatering tyvärr för har inte tid att tidsinställa inlägg idag troligtvis. Har väldigt mycket att göra kan jag säga! 
 
 
Blir ett benpass om ett tag med en mini-löprunda som uppvärmning, har blivit som en vana att jag alltid springer lite som uppvärmning till mina benpass och det är grymt för jag hatar att springa som ni nog vet vid detta laget hehe. 
 
Men nu är det bäst att jag avrundar detta inlägget så att jag inte får stressa en massa!♥

Kommentarer
Ida - Hon som föddes med LKG säger:

~Dagens fråga hos mig hittar du här: http://www.nattstad.se/idahtt/sidecut-ar-snyggt-om-man-passar-i-det-14849026
Minitävling där du ska gissa vad det jag är beställt är: http://www.nattstad.se/idahtt/inom-3-dagar-ska-jag-ha-fatt-det-14824765
Ledtråd i minitävlingen: Tillverkning.
Hoppas du vill delta :) Förlåt om du inte gillar sånt här! ~

2014-07-28 | 11:44:42
Bloggadress: http://nattstad.se/idahtt
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback