Solig dag








Någon gång efter frukost där idag, så åkte vi iväg på en liten mysig tripp till lite olika slussar. Vi stannade vid några olika slussar, gick runt och kollade lite, satt på en filt i solen och fikade och så avslutade vi med att äta lite rostbiff med potatissallad som vi hade tagit med. Hur gott som helst!
 
Men sedan fick jag några nässelutsllag som kliade som bara den, över ena benet. Inte alls kul! Så vi fick åka hemåt och på vägen åkte vi till apoteket. Men jag tog en allergitablett och nu är det nästan helt borta. Vet inte alls varför jag fick så men antagligen någon allergisk reaktion, vi får kolla upp det någon dag!
 
Men trots det så hade jag en jättemysig dag! Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra riktigt, mest ta det lugnt antar jag :)

Kommentarer
Hannah säger:

Såg att du hade kommenterat på Kenzas blogg gällande soc tränings tightsen. Vet du om de fortfrande går att köpa och kommer du ihåg priset på de?
Tack på förhand!

Svar: Hmm, vet faktiskt inte! Men du kan kika in på stadium, intersport eller liknande. Jag köpte mina på stadium, eller fick snarare i födelsedagspresent men det var i april. Så de kanske finns kvar men är inte helt säker. Tror att de kostade 199:- iaf så det är ju ett väldigt bra pris, för de är hur sköna som helst dessutom :)
KRAM
Jennifer

2014-07-02 | 19:48:32
Elin säger:

Nutritionist går jag på distans på shaw academy som är helt på engelska (därav att den är på distans). Det är en fem veckors intensiv utbildning med väldigt mycket information.

PT-utbildningen ville jag gå på PT-School eller Safe, det är dom jag hörde bäst om. Eftersom jag inte har någon fast inkomst så kunde jag inte ta lån så det fick bli på DS personal training school som hade ett toppenerbjudande just då.

Undrade du något mer? :)

2014-07-03 | 14:27:08
Bloggadress: http://ffitnessfood.blogg.se
MATILDA säger:

vad härliga bilder :D

2014-07-03 | 18:44:21
Bloggadress: http://matildays.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback