Solig promenix innan frukost

Idag gick jag upp lite tidigare (tidigare menas typ vid nio för mig hehe) för att gå 1h lugn och skön promenad innan frullen med familjen. Solen sken och det är ju bara helt obeskrivligt underbart att gå innan frukosten, speciellt den rundan vi gick idag som är vid lite hästhagar och får osv. När vi kom hem blev det en ordentlig frukost/brunch vid elvatiden, var så sjukt hungrig och frullen var godare än någonsin tror jag haha. Åt kanske lite för mycket... Fast nä frukost går ju att äta hur mycket som helst, sålänge man inte spyr bara ;)
 
Idag ser det ut att bli en härlig och solig... Tisdag? Eller? Jo tisdag är det haha... Har ingen koll alls på dagarna längre. 
Men hur som helst ska vi senare i eftermiddag åka en sväng till mormor för lite fika, såå mys♥ Var längesedan jag var där nu, så ser verkligen fram emot det! 
 
Får se lite när jag lyckas klämma in dagens träningspass, som är armar idag. Får kanske bli senare ikväll! :)
 
Vad gör ni idag? Har ni också fint väder?
 
 



Kommentarer
Julia ♥ säger:

Jätte fin blogg, kolla gärna in i min blogg! :)

2014-07-15 | 12:24:01
Bloggadress: http://jjuliaa.blogg.se
♫♪ sandra säger:

härligt!

2014-07-16 | 11:42:09
Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback