Dags att skita i vad andra tycker

Jag har på senaste tiden blivit så sjukt nojig, bryr mig verkligen jättemycket om vad andra ska tycka om mig. Speciellt när det gäller t.ex instagram där folk jag känner följer mig. Jag kan lägga upp en bild som jag är jättenöjd med, som jag faktiskt verkligen vill lägga upp. Men på en minut hinner jag få upp tankar i mitt huvud om vad andra skulle tycka om bilden, de kommer tycka att jag är sjukt larvig som lägger upp bilden. Ingen kommer gilla bilden. Folk kommer bara bläddra förbi den, möjligtvis stanna upp och tycka att bilden är jättekonstig. Men sedan bläddrar de bara vidare. Så jaa, jag tar bort väldigt många bilder efter bara någon minut eller två. 
Men idag blev jag nästan arg på mig själv efter att ha tagit bort en helt ny bild. Om andra inte gillar mina bilder får de väl helt enkelt sluta följa mig? Det är ju min instagram och jag bestämmer vilka bilder jag vill lägga upp. Och när jag tänker efter så finns det ingen jag följer som jag själv, tycker lägger upp så konstiga bilder att jag skulle tycka illa om personen. Så det är helt enkelt bara jag som är något otroligt nojig! 
 
Detta ska jag verkligen försöka jobba på under sommaren, bättre att jag lägger upp de bilder jag vill själv så kommer de rätta personerna börja följa mig istället! Inte så himla farligt om jag tappar några få följare för det är ju inte det viktigaste :-)
 

Kommentarer
HJJONSSON säger:

Så ska det låta! :D

2014-06-22 | 14:33:30
Bloggadress: http://www.hjjonsson.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback