Home sweet home


Nu är jag hemma igen efter en helt underbar, solig, varm, äventyrlig resa till Spanien! Så härligt att få en sista vecka med sommarvärme innan vintern och mörkret kommer på riktigt. Det behövdes en liten boost såhär mitt i hösten helt enkelt. Jag har en hel del bilder och text att dela med mig av men det får bli uppdelar i olika inlägg, men tyvärr inte så mycket idag. Så fort jag bara får tid! Just nu är det lite att ta igen efter en vecka borta. Imorgon blir det ÄNTLIGEN gymmet igen och ska smälla av med ett riktigt tufft benpass, såklart ;)
 
Resan hem var riktigt jobbig, en hel dags resande med förseningar vilket i sin tur gjorde att vi missade nästa plan i Danmark... Kom inte hem förrän sent igårkväll och var trött som bara den så det var bara att dyka ner i säng och trots allt var jag hyfsat pigg och glad idag ändå :) Blev ett härligt magpass förut också och nu ska jag kolla på ett missat avsnitt av PH så jag önskar er en bra kväll, xoxo.

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback