Chiapudding

Förra gången jag gjorde en chiapudding blev det faktiskt inte alls särskilt lyckat, men jag gjorde ett nytt försök idag och det blev riktigt bra nu faktiskt! Chiapudding i sig smakar inte speciellt mycket men är extremt nyttigt och gott om man smaksätter eller toppar med något gott :)
 
Glömde tyvärr ta fram systemkameran om jag ska vara ärlig, men en mobilbild får duga. 

 
♥2 msk chiafrön
♥1,5 dl valfri mjölk (vanlig komjölk, mandemjölk t.ex.)
♥2 msk kokos
♥Kanel
 
Blanda ihop ingredienser dagen innan du ska äta det, låt stå med lock i kylen under natten för bästa resultat. Ta sedan ut och om du vill kan du söta med någon bra form av sötning för att få lite mer smak på det, eller toppa med massa gott som mig! 

Kommentarer
GoForFit säger:

Mmm, så gott! Och trots mobilbild fick du till ett jäkligt snyggt foto! :)
sv: Du lyckades gissa mitt i prick! ;D

2014-10-25 | 02:11:47
Bloggadress: http://goforfit.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback