Monday evening

Har tyvärr inte så mycket inlägg att komma med när jag är förkyld men idag var jag i skolan, det har inte riktigt känts som måndag och denna dag har vart rätt bra faktiskt. På idrotten har vi ett så kallat styrketest och jag, Amanda och Frida klarade 90 grader/stolen/jägarvila i 42 minuter, weho :D Annars har det väl inte vart något speciellt idag men har iaf inte vart så jobbiga lektioner. 

När jag kom hem så gjorde jag en slags äppelpaj-röra som bestod av kvarg med lite honung i botten, 1 tärnat äpple, kanel och ½ dl havregryn. Toppades med en klick peanutbutter crunchy från green choice. Väldigt mumsigt! Resten av dagen blev det en del plugg inför morgondagens fysikprov men nu känner jag mig rätt lugn för det så släpper pluggandet för kvällen och få hoppas det går bra imorgon! Hur har er måndag vart finisar?♥
 
 
 

Kommentarer
Ellen säger:

En kul måndag med idrott i skolan, 5 km pw och dansträning! :D <3 hoppas din förkylning blir bättre snart!

Svar: Va härligt det låter! Ja det hoppas jag också men det börjar gå mot det bättre nu iaf, kram :)<3
Jennifer

2014-10-20 | 21:58:33
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback