banana pancakes♥

 
 
Bananpannkisar gjorda på 1 ägg och 1 banan + en näve havregryn. Stekta i kokosolja och toppade med kvarg, jordnötssmör och frysta jordgubbar. Dagens lyxmellis! Själva plättarna/pannkisarna blev inte så värst vackra så dolde de med massa topping och grisade till det lite extra bara för att.
 
Efter detta var det plugga en massa som gällde för mig. Hann med ett magpass också (+lite biceps) och efter middagen så fortsatte jag att plugga ännu mer. Nu är jag förhoppningsvis klar för dagen och kan koppla av lite resten av kvällen. Har dock lite sysslor som måste fixas inför morgondagen ex. men det är inte så mycket. 
 
Önskar er en fortsatt bra kväll!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback