Söndagsångest? Nejdå, söndagspepp!

Jahapp, ännu en vecka har passerat, eller snarare susat förbi snabbt som bara den! Så här sitter jag, söndagkväll, precis druckit ur en mugg med grönt te och ska snart fixa i ordning mig för en, förhoppningsvis, god natts sömn. Idag kom vi hem runt klockan tre och vi har b.l.a badat lite i poolen före maten och jag har pluggat lite. Hann även med ett axel&triceps- pass strax innan maten. Blev grillad kyckling med en massa gott som t.ex en sallad med chevreost och rödbetor, underbar söndagslyx. Sedan har jag planerat inför veckan, som vanligt på söndagar. Denna vecka ser jag fram emot riktigt mycket faktiskt! Redan imorgon har jag en massa pepp inför eftersom jag ska kila iväg till gymmet efter skolan, sååå peppad så jag knappt kan vänta alltså :D På torsdag kanske jag och mina vänner skulle testa på ett nytt pass på friskis, på fredag ska jag sova över hos Amanda med vännerna och på lördag ska vi till Annika! Känns som en helt underbar vecka jag har framför mig faktiskt, inte speciellt mycket läxor heller. Brukar aldrig ha en sån här söndagspepp, snarare söndagsångest. 
 
Har ni något att se fram emot i veckan? Behöver inte vara något stort alls, räcker med bara det där lilla extra som förgyller din dag :)
 
 

Kommentarer
Sofia säger:

vilken härlig kopp :D

2014-09-08 | 07:06:34
Bloggadress: http://byfia.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback