Yesterday

Denna topp hade jag på mig igårkväll, till det svarta jeans, lite smycken och så plattade jag håret plus sminkade mig osv. Måste säga att det var sjukt roligt igår! Var ju bara för vår klass men tyvärr var några sjuka, bortresta osv. Men dansade tills fötterna värkte, var i princip det enda vi gjorde haha. Plus att vi körde dans-stop och jag vann, weho! Fast då var det ju iof också dans... Så ja var en väldigt lyckad kväll med bästa klassen hihi :) Har dock inte så mycket bilder direkt, tyvärr. 
 
Men idag håller jag på att packa för fullt eftersom jag och syrran ska till mormor för att sova där tills på tisdag! Så nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sedan fortsätta packa, hoppas ni får en bra söndag!♥
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Så snygg topp!

2015-02-15 | 12:53:40
anonym :') säger:

hej Jennifer
Det skulle vara jättekul om du gjorde en kategori just för gym. Jag har planerat att börja träna rejält nu för sommaren. Men jag vet inte riktigt:
hur länge ska jag gymma?
hur länge ska jag ha uppvärmning?
ska jag fokusera på en speciell kroppsdel varje gång jag gymmar?
hur fungerar maskinerna?
hur länge ska jag hålla på med maskinerna?
liksom vanliga sådana frågor
tack så mycket :D

2015-02-17 | 12:25:33
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback