7 kg jordgubbar

 
Ingen uppdatering här idag, märkte jag nu! Men men, bättre sent än aldrig som man säger :) Börjar inlägget med en liten progress-pic. Första bilden är från hösten 2014 och bilden nedan från idag, har nu gymmat snart ett år. I början hade jag sjukt svårt att få kontakt med biceps, även rygg som jag berättat om förut. Men efter mycket slit lyckades jag få kontakten och nu ÄLSKAR jag att träna rygg & biceps. Så flest resultat har jag egentligen fått på senaste tiden, så ser fram emot att se vart jag är om sisodär ett halvår! Kul med lite skillnad är det iaf, även om det inte är superstor :)
 
Hur som helst, dagens träning fick ske hemma, med hjälp av ett gummiband fick jag till ett riktigt grymt axelpass, samt lite mage efter det. Kan lova er att det bränner REJÄLT att träna axlar med gummiband. Brukar köra lite fler reps och superseta en hel del. Asså jag skojar inte, grät nästan så mycket det brännde i axlarna hahaha.... Så grymt! Kan lägga upp lite axelövningar med gummiband någon dag om ni vill?
 
Efter det blev det massa mat och därefter åkte vi och plockade jordgubbar! 14 liter fick vi ihop och nästan 7 kg. Kommer äta en massaaa jordgubbar framöver nu hehe... Väldigt mysigt att plocka iaf och nu har vi hållt på att rensa & frysa osv. 
 
Imorgon ska vi till vår moster i några dagar, men tror jag hinner blogga lite innan vi åker. Ha det bra så länge♥
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback