Proteinpudding

Proteinpudding, eller propud som det kallas. Från njie, som även tillverkar den populära aloe vera- drycken. Har så länge velat testa denna men inte fått tag på den förrän nu, såååå god! Asså verkligen sjukt. Jag testade i smaken caramel men den finns även i choklad. Kan tänka mig att chokladen är precis som vanlig chokladpudding till smak och konsistens. Hade trott de var mer kvargliknande men icke, supergod iaf. Fick bli ett litet smidigt ''efter-tränings-mål'' idag. 
 
Axlar stod på schemat och fick till ett himla grymt axelpass, supersetade en del och ja, ni vet kanske hur den där känslan är i axlarna. Enligt mig är just axlar speciellt, för det bränner något enormt när jag tränar axlar haha. Riktigt härligt! Sedan körde jag 25 minuters intervaller på löpband också. Efter passet åkte jag hem och duschade, sedan blev det tacomys med familjen!
 
Baksida axlar i cable (båda sidorna, utan handtag): 
4.5 kg 15x1
7 kg 10x4
 
Baksida axlar m. rep: 36 kg 10x4
 
Superset: 
Sittande lyft åt sidan m hantlar: 6 kg 8x4
Sittande lyft åt sidan en arm: 6 kg 8x4/arm
 
Superset:
Sittande lyft framåt m hantlar: 7 kg 10x4
Framåtlutade lyft åt sidan (för baksida): 4 kg 7x4
 
Lyft m viktplatta framåt:
15 kg 8x2 (halva vägen upp)
10 kg 8x2 (hela vägen upp)
 
Cardio: 25 minuter intervaller på löpbandet
 
Ett ord som beskriver passet: SVETT. 
 




Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback