25e juni 2015

Min lunch igår, mums som bara den!
 
Hej på er! Igår blev det en liten bloggpaus faktiskt, dessutom omedveten då jag inte hade bloggen i tanken under dagen. Eller jaaa, jag har ju alltid bloggen i bakhuvudet såklart för ska ju ta kort till bloggen hela tiden hehe. Men blev inga inlägg. Framåt eftermiddagen kom Amanda hit och var här till typ elva ungefär. Vi gjorde väl inte så mycket men det var ju myys♥ Innan det bakade jag faktiskt lite proteinbollar, som receptet kommer upp på senare idag! De är redan slut hehe... 

Idag var jag och tränade på förmiddagen, ett benpass som gick otroligt bra. Tänkte lägga upp passet här senare! Efter det var det hem för en massa mat och strax ska jag och syrran cykla ner och köpa lite glass hihi. Hoppas ni får en fin dag vänner♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback