PR

 
Hello!

Idag blev en sån dag i skolan där vi kollade på film på varenda lektion, vilket var väldigt skönt såklart. Efter skolan fick jag dock sitta kvar ett tag på syslöjden vilket inte var superkul direkt men efter det väntades ett benpass. Vågade mig på 70 kg i squats vilket kändes grymt! Känner mig väldigt stolt över mig själv haha... 
 
Squats:
20kg 20x1
50 kg 10x1
65 kg 6x1
70 kg 4x1 (PR)
60 kg 7x2
40 kg 15x1
 
Raka marklyft:
20kg 20x1
30kg 15x4
 
Utfall i smith med kick/press (svårt o förklara):
30 kg 10x3/ben
 
Vadpress i smith:
48 kg (?) 10x4
 
Djupa squats m. kettlebell på step up brädor:
20 kg 10x4
 
Benspark dropset 3 drop:
45 kg, 35 kg, 25 kg
x3

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback