Monday

Måndag igen då, en ny vecka med nya möjligheter. Dagen har ändå vart rätt okej, sprang 3 km på idrotten och denna gång gick det faktiskt rätt bra, eller ja det kändes bra iaf :) Avslutade dagen med hemkunskap och då bakae vi bullar! En liten bulle blev perfekta uppladdningen för ett rygg&biceps-pass hihi. Efter gymmet har jag pluggat, duschat och fixat och donat lite, o även käkat lite middag såklart. Vi gjorde en jättegod kycklinggryta igår med timjan, paprika m.m. som vi åt även idag, kan lägga upp recept nästa gång vi gör den för den vart verkligen riktigt smarrig!
 
Imorgon är det spanskaprov men får hoppas det går bra. På onsdag är det friluftsdag och ser inte alls fram emot det... Vi ska först simma på badhuset och sedan ha orientering, jag är så sjukt dålig på orientering haha! Plus att det är ett betydande moment för betyget så känner mig lite nervös, men hoppas det går bättre än senaste gången jag och Amanda skulle orientera haha... ;) 
Förlåt men har verkligen bildbrist just nu hehe, känns som kvalitén på mina inlägg inte är superbra just nu... Hoppas det blir bättre till sommaren då jag ska se till att fota mer, med systemkameran också. 

Kommentarer
GoForFit säger:

Härligt! :)

sv: Åh, håller med dig - hemmagjord guacamole är sååå gott :)

2015-05-20 | 11:16:15
Bloggadress: http://goforfit.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback