Matdagbok: Onsdag

Frukost: Fil med müsli + en macka med kalkon
Lunch: Köttförslimpa med sås o potatis (skolmat)
Mellis innan träning: 1 banan
Träning: Rygg&Mage+cardio 70 minuter
Mellis efter träning: Två ägg
Middag: Lax med pesto i ugn, potatis & sallad
Kvällsmål: Kvarg med bär/frukt (antagligen)
 
Förlåt till er som inte gillar såna är inlägg, vet att vissa gör det men antar att kanske andra tycker det är tråkigt? Ja jag vet inte, men mitt liv är inte speciellt intressant för tillfället så när jag väl har någon kvart över till bloggen så blir det inte så mycket mer än såhär. Ska visa bilder från Island osv. snart, så fort jag får lite mer tid för det krävs lite mer tid än t.ex. detta inlägg. Att skriva om min dag känns inte så himla intressant när jag bara går i skolan, tränar och pluggar? Ni får gärna tipsa mig om roliga inlägg som inte kräver så himla mycket tid. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback