Adidas superstar

 
My new babies♥ Har velat ha dessa SÅ länge nu, liksom huuur äckligt snygga är de inte?? Så blev så sjukt lycklig när jag fick dem i torsdags, vill typ ha på mig dem 24/7 hehe.. 
 
Men hur som helst, lördag är det idag och första dagen på min lediget! Hur underbart är det inte att få vara ledig i drygt en vecka nu? Idag är jag hemma fram till 6-tiden ungefär och sedan ska vi till farmor och sova där inatt. Imorgon blir det att packa hela dagen i princip för på måndag ska vi till Island! Ska bli sjukt mysigt och kul för har aldrig vart där heller. Ska bli riktigt spännande att bada i blå lagunen och få se gejsrar också!
 
Har även bestämt mig för en hel vilovecka under lovet. Gårdagens pass gick riktigt dåligt faktiskt. Skulle träna mage efter skolan och var väl inte världens piggaste innan och inte motiverad alls. Humöret vände aldrig under passet, kändes så meningslöst att vara där bara för kollade på klockan hela tiden och väntade på att tiden skulle gå ungefär. Så blev bara ett 30-minuters-pass igår, kortaste passet på gymmet någonsin tror jag haha. Men varför vara kvar när jag ändå inte fick något gjort knappt? Hellre träna till 100% nästa gång och tycka att det är riktigt kul. Så bestämt mig för att vila nu hela höstlovet, om jag inte får tillbaka motivationen fortfare än så då såklart :)
 
Ha en fin dag i höstsolen finisar!



Kommentarer
Towa säger:

Så snygga!<3

2015-10-28 | 21:52:48
Bloggadress: http://nouw.com/healthbyme
Towa säger:

Så snygga!<3

2015-10-28 | 21:53:10
Bloggadress: http://nouw.com/healthbyme
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback