Nyttig nutellasmoothie

Gjorde denna nyttiga och goda nutellasmoothien idag efter mitt träningspass, grymt bra efter träningen! Känner att jag behöver variera mig lite då jag hamnat i någon slags period när jag bara gör likadana smoothies haha. Självklart är det inte ''vanlig'' nutella, så nej det kan väl kanske egentligen inte kallas ''nutella''smoothie men ja, här har ni iaf receptet! Improviserade lite meeen det är ungefärliga mått.
 
♥ En minibanan (eko)
♥ 1 msk av min hemgjorda nutella (recept)
♥1-2 tsk kakao, beroende på hur stark kakaosmak du gillar
♥ ½ dl kvarg (lite drygt)
♥ ½ dl extra krämig naturell fil (eller vanlig fil)
♥ 1 dl mjölk
 
Mixa bara ihop allt till en smoothie. Smaka av och tillsätt ev. mer av något.
 

Kommentarer
Charlotta Hägg säger:

Sv: Jaha, när får du sommarlov? :)

och den där såg jättegod ut! Måste nog testa för det är inte ofta man ser smoothies som är både nyttiga och smakar choklad :D

2014-06-11 | 09:17:02
Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/
MATILDA säger:

gott =)

2014-06-11 | 16:33:03
Bloggadress: http://matildays.forme.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback