Justin Bieber?

Som jag nämde förut i förra inlägget har uppdateringen i veckan vart riktigt hemsk. Jag beklagar så för det men jag har haft annat att tänka på. Pappa har nämligen vart i Tyskland och då har vi vart hos min stödfamilj sen i Söndags. Vi har bara gått hem efter skolan så har vi blivit upphämtade efter ett tag. Så det har vart rätt mycket att göra, har helt enkelt inte haft den tid så jag kunnat sätta mig vid datorn och skriva massor inlägg.
 
Men nu är vi hemma och pappa kommer lite senare ikväll. Lyssnar på musik just nu, vet inte varför men har börjat gilla Justin Bieber lite sen förrgår ungefär haha. Men tror det inte håller i sig så länge eftersom att förra gången jag gillade honom (haha) höll det bara i sig en kort tid. Jag är inte den som fäster mig vid en artist/grupp en längre tid. Förrutom Green Day då som jag har gillat ett bra tag. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback