Trevligt besök

Nu har precis kvällens besök åkt hem och nu sitter jag i mitt rum och knappar på tangenterna lite. Det var verkligen jättetrevligt! Tycker det är så himla roligt att träffa alla. Vi bjöd på mat som sagt och lite fika.
Jag fick jättefina och bra presenter också. Av mormor och morfar fick jag ett par jättefina örhängen och ett armband. Och så fick jag en urgullig blomma. Den passar perfekt på mitt sminkbord! Och av moster och morbror fick jag ett presentkort på BikBok, vilket passade perfekt eftersom jag älskar Bikbok så det blir nog inte svårt att hitta något snyggt där inne. Kanske snarare tvärtom, att jag får beslutångest för det finns så mycket fint att välja på hehe... 
 
Men nu ska jag ta och lyssna på lite musik, kanske skriva några rader på min berättelse eller vad jag ska kalla det för. Så får vi väl se vad som händer, antaligen inte så mycket för nu när jag kollar på klockan är den redan halv nio så om ett tag är det väl dags att fixa sig inför natten. Ha en bra kväll kära läsare!
Bild från helgen. När vi var ute och åt på en restaurang. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback