Bilder från 2012

Tänkte inte ta och skriva ett långt inlägg om 2012 men tänkte iaf visa lite bilder från det gångna året.
Bilderna är inte i ordning.
Cypern.. <3
Edinburgh( ligger i Skottland), mycket mysig stad!
I början av 2012 var jag på födelsedagsfest hos en fin vän.
Hade picknick med mina fina vänner mitt på skolgården en vanlig rast, vet inte alls hur många det var som stod bredvid och ''tiggde'' fruktsallad.. Men vi spelade spel och åt lite god fruktsallad och hade himla trevligt!
Åkte en flygtur med pappa (han är pilot, han kör små plan), obeskrivligt vackert!
Fotade en vacker höstdag.
Var även hos moster flera gånger men just denna gången hade de otroligt söta kattungar!
Fick en kamera (digitalkamera) när jag fyllde år i April och fotade mycket.
Klippte lugg, dock är detta inte en bild från när jag precis hade klippt lugg, hade tyvärr ingen bra bild från när jag precis hade klippt mig. 
Ritade rätt mycket, denna teckning är en jag fått inspiration ifrån google jag vet.
Var i Riga.
Fotade lite i den mysiga snön.
Firade även såklart den mysiga julen.
 
Detta var lite från mitt 2012, som sagt var lite från 2012. Omöjligt att få med ens hälften av allt som hänt. 

Kommentarer
FlizanLizan säger:

sv: tack detsamma :)

2013-01-02 | 15:36:32
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se
Linnea säger:

härligt att kolla igenom gamla bilder :)

2013-01-02 | 15:39:18
Bloggadress: http://linneakin.blogg.se
Rebecca säger:

Fina bilder och supersöta katter :)

2013-01-03 | 00:01:43
Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback