Tidsfördriv

Senaste:
Dryck: Passionssoda
Telefonsamtalet: Pappa
SMS: Sebban
Sång du lyssnade på: Good Riddance (Time of your life) - Green day
Gången du grät: Ingen aning

Dina 3 favoritfärger:
Favorit nr. 1: Blå
Favorit nr. 2: Grön
Favorit nr. 3: Lila

I år har du:
Lärt känna en ny vän: Har inte hunnit ännu, men om man räknar 2012 så jaa många
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Skrattat så att du har börjat gråta: Haha ja det gör jag ofta
Insett vilka som är dina äkta vänner: Kanske inte nu 2013 men 2012 ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja fast inget negativt

Blandat:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Vet inte haha
Har du några husdjur: Nej
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Vaknade hos moster och sen åkte jag hem för lite släktkalas
Vilken tid vaknade du idag: Halv sju
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov antar jag
Någonting som du längtar till: Spanieen
Senaste gången du träffade din pappa: Nyss
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Vet inte
Vad lyssnar du på just nu: Wake me up when september ends
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nej tror inte det
Vad gör dig irriterad just nu: Min lillasyster som pratar fast hon ska sova... Haha nej;)
Vad är ditt namn: Jennifer
Singel/upptagen: Upptagen
Stjärntecken: Vädur
Kille eller tjej: Tjej
Hårfärg: Brunt
långt eller kort: Halvlångt
Längd: 1
58 cm ungefär

Vad gillar du gällande dig själv: Hmm.. Mina armar, mitt leende, mina kinder och mina ögon tror jag
Piercings: 
Tatueringar: 
Höger eller vänster: Höger

Din första:
Piercing: 
Tatuering: 
Bästa vän: Elin
Sporten du spelade: Fotboll (slutade dock efter första terminen och detta var när jag var 6 år haha)
Husdjur: Katt och hund
Vaccination du minns: Ingen aning
Konsert: Lisa Miskovsky tror jag

Just nu:

Äter du: Inget
Dricker du: Inget
Är du på väg att: Lyssna vidare på musik, messa på kik(yeey haha) och sen sova 
Lyssnar du på: 21 Guns
Väntar du på: Inget speciellt

Din framtid:
Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: Ja
Karriär i åtanke: Något med musik helst


Tror du på:
Dig själv: Ja oftast, försöker iaf

Kärlek vid första ögonkastet: Nej
Änglar: Ja, eller iaf andar typ

Svara ärligt!
Vad kan man inte leva utan? Nära och kära, minnen och läppsyl (hehe)
Vad vet inte så många om dig? Att jag må vara blyg ibland, men tillsammans med mina vänner är jag aldrig blyg. Jag kan vara den mest knasigaste av mina vänner haha. 


Kommentarer
Sara säger:

Följer dig nu, blev nummer 4! säg till vilket nummer du blev :)

2013-01-25 | 22:17:33
Bloggadress: http://sarajosefin.blogg.se
Sara säger:

sv: men jag har 13 följare så då har du nog gjort nått fel, försök igen ;)

2013-01-25 | 22:25:00
Bloggadress: http://sarajosefin.blogg.se
Sara säger:

sv: haha, bra ;)

2013-01-25 | 22:30:13
Bloggadress: http://sarajosefin.blogg.se
Hannah säger:

Får jag göra något sådant liknande? Som detta du gjort nu, måste fråga först ;) :P

2013-01-26 | 12:03:50
Bloggadress: http://hannizzbannizz.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback