Sveriges roligaste klipp

Hallå mina vänner!
Idag har jag vart i skolan som vanligt. Inget speciellt i skolan, vilket gjorde skoldagen till en helt vanlig skoldag. Kanske lite långtråkigare än vanligt dock, om jag måste välja en dag i skolveckan som är långtråkigast så är det nog just torsdagen. Fredagen är ju helt klart bäst! I alla fall i mitt fall för vi slutar tidigare, har musik och ganska korta lektioner. Så morgondagen ser jag fram emot... Tänkte jag säga men nej! Vi har ju nationella prov imorgon! :( Men det är som tur var bara på förmiddagen. 
 
Ikväll ska jag se på Sveriges roligaste klipp, troligen är min kompis med idag. Frida! Men vi får väl se. Om det är så att hon är med så är det tjejen med väldigt blondt hår, 12 år gammal. Jag har ingen aning om vilket klipp de skickat in men hon är ''huvudpersonen'' i klippet så jag ser verkligen fram emot att se henne haha! :D
 
Men ha en fin kväll så ska jag se till att ha det jag med!
Bild från idag med fina tjejerna från Cornelias instagram, tyvärr en väldigt liten bild.  
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback