Halloween ju

Heey!
 
Kom hem för inte så längesedan efter några dagar hos moster, som bara sprang iväg! Men det är skönt att vara hemma i två dagar nu och på lördagen ska jag vara med mina bästa tjejer. Fira lite halloween, äta massaaa godis också hihi. Har vart helt godisfri i lite mer än 3 veckor nu. Ska bli gottis med godis♥
Som sagt, blir det lite efter. Vi skulle ha setts imorgon istället på riktiga halloween men det funkade inte riktigt men bättre sent än aldrig! 
Måste verkligen se till att fota min outfit på lördag, är så taggad! Har bestämt precis hur jag ska se ut, längtar så mycket. 
 
Men har haft massa bra dagar hos moster. Mest tagit det lugnt, även ridit en del. Imorgon tänkte jag ta och vlogga lite faktiskt, har massa videos på ingång just nu hihi. 
 
Men ni får ha det så himla bra så skriver jag mer imorgon istället för är rätt trött nu. Kramisar♥
Det märks att man inte har några bra bilder till bloggen när man är tvungen att lägga upp en himla ljus o en aning konstig bild på sig själv, bara för att ha något att lägga upp. Aja, det får vara så idag. Just idag. Inte imorgon. Hoppas jag. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback