Efter en lång skolvecka

Hello!
Idag har det vart en rätt bra dag faktiskt. På idrotten sprang vi 3 km och jag sprang på 16 minuter. Men jag är faktiskt rätt nöjd, för det var många som gick typ hela tiden haha.. 
Efter skolan kom pappa och hämtade mig, så skönt att slippa åka buss. Den är ju alltid helt full i alla fall så man får aldrig sittplats. 
När jag kom hem åt jag lite mellanmål och sedan tog jag en dusch. Behövdes verkligen efter att ha sprungit, blir ju alltid helt svettig och röd som en tomat. :/
 
Men nu fixar jag i ordning lite eftersom jag snart ska till min stödfamilj och vi ska åka ut till skärgården under helgen. Väldigt mysigt måste jag säga! Behövs efter en lång skolvecka. 
 
Hoppas ni får en mysig helg, det är ju underbart med fredag äntligen! Kram♥
n

Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB säger:

Jag blir också alldeles knallröd av att springa.

2013-09-08 | 10:42:01
Bloggadress: http://lorissalovebomb.se
Johanna säger:

söööt :D

2013-09-08 | 21:21:04
Bloggadress: http://nannna.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback