Lång lista

10 saker jag vill göra innan jag dör
Pussa en delfin
♥ Sjunga inför publik
Ha en walk in closet
Åka på en riktig shoppingresa med bästa vännerna
♥ Gå på en riktigt stor konsert med någon sjukt bra artist
Söka till idol
Lära mig spela gitarr riktigt bra
Åka till Hollywood
♥ Göra dip dye i håret
Träna med Ida Warg
Before I die, I want to... | via Tumblr
 
9 saker om mig själv
Jag älskar grisar!
Musik är något som hjälper mig genom svåra siuationer, utan musik hade jag inte klarat av att leva.
Jag älskar verkligen hår med någon riktigt cool och galen färg
Jag älskar creepers men har inga själv
♥ Nitar är något jag tycker är extremt snyggt
Min förebild just nu är b.l.a Vira Ryd
Jag har svårt för att gråta, om man ser mig gråta någon gång så är jag verkligen riktigt ledsen. 
I slutet av femman stack ut väldigt mycket från alla andra, blev t.o.m kallad Lady Gaga i skolan av en del hahah men jag mådde bra av att sticka ut :) 
Jag älskar bruna ögon och önskar verkligen att jag hade det!

8 sätt att vinna mitt hjärta på
♥ Var dig själv
♥ Ha humor
♥ Fint leende
♥ Vara gullig mot mig
♥ Ge mig kramar
♥ Vara snäll, inte bara mot mig utan mot alla liksom
♥ Vara med mig mycket
♥ Inte så jätteblyg, utan våga säga vad man känner osv. 
 
7 saker jag ofta grubblar på
♥ Framtiden
♥ Rymden
♥ Döden
♥ Skolan
♥ Livet
♥ Tiden
♥ Mit utseende
 
6 kändisar jag tycker är snygga
♥ Hayley Williams
♥ David Rodriguez
♥ Vira Ryd
♥ Beyoncé
♥ Justin Bieber
♥ Zayn Malik
 Vira Ryd
 
5 saker jag aldrig skulle göra
♥ Köpa en spindel som husdjur
♥ Raka av mitt hår
♥ Ta självmord
♥ Läsa bibeln
♥ Ändra på mig för att nån annan säger det
 
4 saker jag köpt senaste månaden
♥ Nitarmband
♥ Nagellack
♥ Fjäderörhängen
♥ Skor
 
3 saker som får mig att le
♥ Gulliga sms
♥ Bilder från min barndom
♥ Bra minnen
 
2 absolut bästa låtar
♥ Love me again- John Newman
♥ Crash- Sum 41
 1 hemlighet om dig
♥ Jag ändrar humör ungefär hela tiden. 

Kommentarer
Sofia - Lever drömmen i LA säger:

ååh vira är ju så snygg

2013-09-13 | 23:23:46
Bloggadress: http://byfia.com
Sofia - Lever drömmen i LA säger:

ååh tack! :D

2013-09-14 | 22:01:49
Bloggadress: http://byfia.com
Lotta säger:

Sv: Va roligt!! Var festen igår?? :) och jaa, min helg har varit toppen än så länge =)

2013-09-15 | 10:50:27
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback