Pluggdag


Vänster: Bästa boken, sol och loka crush, vilken perfekt vårdag! Höger: Gårkvällens middag, grillad oxfilé med hemgjord tzatsiki, grillad zuchini och lök, klyftpotatis och sallad. Inte minsta lilla fel kan jag ju lova. 
 
Söndag var det igen då, vilket i mitt fall innebär plugg, plugg och PLUGG. Usch, fy och blä. Har fyra grejer denna korta vecka, känns inte roligt alls men bara att bita ihop helt enkelt. Hade tänkt hänga med till friskis för ett träningspass med tjejerna men är tvungen att sitta hemma och plugga istället, får bli någon träning här hemma istället. Tur att vädret är vackert i alla fall så att man kan sitta ute och plugga. 
 
Hade en jättemysig kväll igår i alla fall, vi grillade som sagt och sedan blev det massa tv-mys framför gladiatorerna, tycker faktiskt att det är ett väldigt bra program. Tycker att allt annat som går på tv just nu inte är något vidare tyvärr. 
 
Brukar ni kolla på något speciellt tv-program?

Kommentarer
HJJONSSON säger:

Sv. Tack så mycket! <3

2014-04-28 | 21:03:14
Bloggadress: http://www.hjjonsson.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback