Bättre sent än aldrig...

Bilder från Italien/Rom del 1! Nästa gång blir det massor bilder från Colosseum :D
Underbart god och krämig laxpasta, redan lagt upp denna bild här men slänger upp den igen ändå.
 
Ja, så här såg då fontana di trevi ut... Inte superkul att de skulle renovera den just när vi var där, men men.
Supermysig restaurang, det var fullt så de ställde bara upp ännu ett bord på gatan, haha skulle aldrig hända i Sverige liksom... Älskar det där med att verkligen sitta på gatan, bilarna kör bara några centimeter ifrån kan jag säga.
Detta var ärligt det godaste jag ätit i hela mitt liv typ, vi åt detta första kvällen men var bara tvungna att gå tillbaka dit igen så detta är från andra besöket. Det är två förrätter som vi delade på. Massor olika sorters ostar, VÄRLDENS godaste mozzarella, valnötter, pinjenötter, oliver, tomater, sallad, skinka och lite bröd. Går inte fatta hur gott det är förrän man har smakat, speciellt mozzarellen som inte går att jämföra med svensk överhuvudtaget. 
Spanska trappan!
Sankt peterskyrkan! Sjukt stort kan jag säga. 
 
 

Kommentarer
Sofia säger:

gud vad allt ser gott ut!

Svar: Det var det kan jag lova dig! ^^
Jennifer

2014-08-16 | 17:42:07
Bloggadress: http://byfia.com
GoForFit säger:

Så härligt!! :)

sv: Verkligen! Jaså? Vad härligt!! Vi var aldrig i Rom faktiskt, höll oss lite högre upp, men Italien är verkligen vackert! :)

2014-08-16 | 19:56:38
Bloggadress: http://goforfit.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback