En bild från Italien

 
 
Jag har inte glömt bort att visa er bilderna från Italien ännu, nejdå. Men jag trodde att jag inte hade laddat över bilderna till datorn än, men det hade jag redan tydligen så det jobbiga var liksom redan gjort haha. Är lite för lat för att ta tag i det men nu så lovar jag er att det kommer upp inom de närmsta dagarna. Men lär nog bli fler inlägg för det är rätt många bilder och jag antar att det är bättre än ett hur långt som helst. Men här är iaf en bild från Colosseum så länge, som för övrigt var hur coolt som helst! Kommer berätta mer om det när bilderna kommer upp :)
 
Idag har jag annars vart hemma hela dagen, blev ett benpass förut och var överlycklig efteråt när jag knappt kunde gå haha. Det GÅR att bli helt slut av hemmaträning också, lovar!  Till lunch gjorde jag en ny variant av bananpannkakor som blev SÅ goda! Både jag och syrran tyckte de var supergoda och måste bara dela med mig av receptet här, men det får tyvärr bli nästa gång jag gör de för fick inga bra bilder för de vart så himla fula haha. Men det gör ju inget när man ändå ska äta upp det, gjorde även hallonfluff till det♥
 
Snart kommer både pappa och Annika hem hit och då ska vi fika lite och senare ikväll ska vi in till marknaden som är i stan just nu, även kolla på lite raketer. Ska bli väldigt mysigt! Hoppas ni också får en bra fredagskväll finisar.
 
 

Kommentarer
Michelle Gawronska säger:

Härlig bild!

2014-08-15 | 23:00:07
Bloggadress: http://michellegawronska.blo.gg/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback