2015, here I come

GOTT NYTT ÅR! Under 2014 har jag vart med om så himla mycket bra grejer, såklart haft en del dåliga dagar med. Men mestadels har det vart ett riktigt toppenår faktiskt! Har lärt mig så mycket detta år, både om mig själv och om andra. Har utvecklats så mycket både psykiskt och fysiskt. Har blivit starkare både som person och även fysiskt. Har hittat en livsstil som passar mig som handen i handsken. Har gjort ett otroligt bra val att börja gymma. Har lärt mig mycket mer om hur man når sina resultat (hårt slit+ massa mat). Har vart i både Spanien och Italien. Har spenderat tid med nära&kära. Har för första gången någonsin besökt Ullared. Har hittat en kategori jag vill inrikta mig på i bloggen. Har bara gjort så mycket, lärt mig så mycket viktiga saker och insett att livet är en gåva! Det gäller att ta vara på varenda liten dag och leva livet fullt ut, för nu har ännu ett år gått och det är 2015 redan! Åren går snabbt. 
 
Men detta år ser jag verkligen fram emot så himla mycket, ska fortsätta jobba mot mina mål inom träning&hälsa. Är inte där jag vill än, ska försöka hitta en bättre balans för att hinna med allt jag vill. Ska dessutom satsa stenhårt på skolan, kämpa som bara den. Och såklart njuta av alla underbara stunder livet har att erbjuda.
 
Som sagt, jag önskar er ett riktigt gott nytt år, 2015 är nu i dina händer. Du kan skapa det alldeles själv, precis som du vill ha det. Som ett helt tomt papper, dags att börja fylla pappret nu! Och kom ihåg, det är du som bestämmer hur du vill må, tänkt positivt så mår man alltid bättre!
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback