Cardio

Den här dagen har vart både bra men också stressig. Har så mycket att göra nu i skolan eftersom det är sista chansen nu innan betygen. Men känns så skönt att man ÄNTLIGEN kan pusta ut för nu är det förhoppningsvis väldigt lugnt framöver. Får hoppas att hårt arbete lönar sig i slutändan! 

När jag kom hem hoppade jag nästan direkt i träningskläderna för att rensa huvudet en stund. Blev ett cardiopass med 3 stycken tabataintervaller av burpees, squat jumps och motionscykling(sammanlagt 12 min sjukt effektiv träning) och så avslutade jag med lite mer motionscykling, blev totalt 30 minuter av flås och svett. Kändes riktigt härligt efteråt även om cardiopassen inte är de roligaste när man väl håller på. Vid femtiden åt vi en väldigt tidig middag eftersom vi snart ska dra oss in mot stan för att göra några ärenden, kolla lite butiker osv. 
 
Hoppas ni haft en bra dag finisar!
 
En liten bild från min mysiga morgonstund imorse, försöker alltid att sitta ner i lugn och ro och äta frukost då jag tycker det är så mysigt och skönt att bara sitta ner en stund på morgonen och inte stressa ett dugg. Frukosten är typ mysigaste stunden på dagen enligt mig haha :) Dålig kvalité på bilden dock men aja.
Gjorde en krämig och syrlig gröt imorse med smak av lime, huur god som helst så recept lär komma inom kort!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback