Träningsvärk.

Jag skrev igår att ''Vi får se om jag har träningsvärk imorgon''... Men joo det kan man lugnt säga! Hade tränigsvärk redan igårkväll haha. Helt sjukt, kan knappt gå idag så ont det gör. Men skönt är det alltid med träningsvärk. Då vet man att man har gett allt, i alla fall jag, eftersom att jag inte kan få träningsvärk om jag inte testar något nytt eller verkligen ger 100%. Idag ska benen få vila ordentligt, men eftersom jag bara körde underkropp igår så blir det ett nytt pass även för överkroppen idag. Vi får se om detta pass ger mig lika mycket träningsvärk! :D
 
Det är i alla fall otroligt skönt med fredag som vanligt. Väldigt skön dag, bara praktiska ämnen och på idrotten spelade vi basket, så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt kuuuuuul!! Haha alltså det var så längesedan något var så himla roligt på idrotten :D
Nej, nu ska jag dra igång träningspasset, ha en bra fredag♥
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback