Hos moster ❤️

Hello!

Är hos moster och morbror just nu och ska vara här tills på söndag. Himla mysigt! Kommer troligtvis kunna uppdatera er lite via mobil eftersom jag nyss laddat ner blogg.se- appen. Blev glatt överraskad kan jag säga! Har inte haft appen sedan jag hade min android i somras, appen ser helt annorlunda ut på iPhone. Så mycket bättre och seriösare. Kan göra i princip allt som går att göra på datorn och göra rätt seriösa inlägg. Så kommer nog börja använda appen lite mer. 

Hade en rätt bra nyårsafton igår och smällde lite raketer och sånt, hoppas verkligen att 2014 blir ett riktigt bra år! Får se till att göra det till ett bra år helt enkelt :D




Kommentarer
Ebayfynd - Billig shopping, för dig som vill inspireras säger:

Vad fina ni var. Gott nytt år. =)

2014-01-01 | 19:35:54
Bloggadress: http://ebayfynd.blogg.se
Amanda [SPONTAN] säger:

Härligt att nyårsafton var bra :)

2014-01-02 | 11:46:50
Bloggadress: http://spontan.blogg.se
Bambi säger:

Hej sötnos! VECKANS VACKRA är avslutad och 2 vinnare är dragna! :D Blev du inte Veckans Vackra Vinnare? Var bara med igen så kanske det blir du nästa vecka! <3
Ha en fin helg! Puss & Kram /Bambi

2014-01-04 | 18:42:42
Bloggadress: http://fames.se/bambi
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback