HONEYCOMB

 
 
Idag på eftermiddagen mötte jag upp Amanda och Frida för att dra in till stan och spendera eftermiddagen där. Väldigt mysigt och fick äntligen träffa mina fina vänner igen, tyvärr var inte Julia och Emelie med. Men vi kikade runt i lite butiker, köpte dock inget eftersom jag var i Stockholm för en hel shoppingdag i torsdags. Men vi fikade på honeycomb (haha ja, även idag) och det blev en blandning mellan massor goda frukter o lite godis och sånt. Mmmm, testade även naturell youghurt, trodde inte det skulle vara så gott men det överträffade mina förväntningar för det var väldigt gott faktiskt! Även citron blev en favorit. 
 
Har ni testa frozen youghurt? Lite som mjukglass ju, fast mycket godare enligt mig (fast toppingen är ju det godaste heh).
 
 

Kommentarer
Sofia säger:

gott :D

2014-07-13 | 06:59:19
Bloggadress: http://byfia.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback