Nellie dellies chocolate





Har ni testat Nellie Dellies nya sockerfria choklad? Det har jag! Och för att vara en sådan chokladälskare som jag är (eller aa, vem är inte liksom?) så blev jag helt överlycklig när jag hittade denna inne på ica. Vad är då detta? Jo, en choklad som är helt fri från socker och istället sötad med stevia som är det bästa sötningsmedlet vad jag hört i alla fall. Bara naturligt alltså (ni får googla mer om stevia själva). Självklart är inte denna choklad 100% supernyttig men åtminstone nyttigare!
 
Jag köpte både en mjölkchoklad och en mörk choklad, måste nog säga att den mörka föll mig mest i smaken, men om du inte gillar mörk choklad skulle jag även rekommendera mjölkchoklad! Båda var riktigt goda och jag skulle aldrig kunna gissa på att de inte innehåller socker om jag inte vetat det innan. Så för er som gillar choklad men inte vill stoppa i sig mängder socker så skulle jag varmt rekommendera er Nellie Dellies sockerfria choklad!
 
De har även annat godis såsom olika sorters lakrits och vingummi, inte testa än men ska testa så fort jag hittar!

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback