Rainy days. They bring a lot of memories.

Idag ska det tydligen bli en regndag, vilket enligt mig kan vara rätt mysigt ibland. Så länge det bara är någon dag så där, det behöver ju inte vara i flera veckor... Än så länge har det inte börjat regna men ser ut som det kommer göra det vilken sekund som helst. 
 
Har inga speciella planer för dagen utan den blir som den blir, men däremot lär det bli ett benpass senare. Är inte alls taggad, speciellt när jag vet att min uppvärmning blir en kort löptur. Fast däremot ska jag och några vänner ev. till gymmet imorgon och då lär det bli en blandning mellan olika muskelgrupper... Så får väl se hur dagens träning blir. Hellre vila en dag för mycket än en dag för lite! Resten av dagen ska jag bara mysa inomhus, ev. baka något. Längesedan jag gjorde mina nyttiga kokosmuffins (recept här) så skulle kunna göra något i den stilen :)
 
Vad gör ni idag?♥
Bild från midsommar.
 
 
 

Kommentarer
Lina säger:

Så fin bild! :-)

Svar: Tack! :)
Jennifer

2014-07-13 | 13:43:44
Bloggadress: http://systerkatt.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback