Saturday means candyyy

Denna lördag börjar närma sig sitt slut och trots att jag trodde i början av dagen att det skulle bli en riktig skitdag så blev det en av de bästa dagarna på länge! Vaknade nämligen av att jag hörde att syrran var magsjuk... Så mina tankar kring denna dag blev inte så positiva men som tur var så blev det bättre efter tolv så hon mådde ändå ''bra'' hela eftermiddagen. Så har spenderat dagen mest utomhus och tagit vara på vädret fullt ut. Blev ett träningspass ute dessutom, axlar&biceps som fick kämpa idag och var helt genomsvett efter, så det blev ett dopp direkt efter i poolen idag med! 
 
Nu ikväll har vi grillat lite och så myst framför tv:n, nu ska jag stretcha lite och därefter sätta på ett avsnitt av gossip girl, xoxo♥
Vad är en varm sommardag utan lite kall glass? Gjorde lite nyttig hallonglass till mig och pappa efter träningen, MUMS.
Saturday it is, perfekta godisskålen! Har verkligen fått sjuka cravings efter lakrits senaste veckan, älskar dessutom kombon hallon&lakrits, MUMS på det med♥



Kommentarer
Sofia säger:

gott :D

2014-07-06 | 08:29:56
Bloggadress: http://byfia.com
Elin säger:

Vad kul, jag ska också försöka förbättra mig! :D

2014-07-06 | 08:36:01
Bloggadress: http://ffitnessfood.blogg.se
Frida säger:

Åh gud haha, precis min godissmak!! Ser ut som jag har plockat det där ;)

2014-07-10 | 12:41:22
Bloggadress: http://fridaslife.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback