Morning PW

Hej! Idag lyckades jag ta mig upp strax efter åtta för att ta en morning PW innan frullen. Inte jätteskönt innan man hade kommit upp men väl när jag var ute var det riktigt, riktigt härligt! Måste oftare börja dagen med en powerwalk för det är helt klart bästa sättet att starta dagen på. Dessutom smakar frukosten extra yummie när man har vart ute och gått. Hade en hoodtröja på mig men efter ett tag blev det så sjukt varmt så gick bara i linne, riktigt härligt att kunna göra det innan klockan ens är nio! Och trots det blev det riktigt varmt. När solen väl är framme så kan det vara varmt, även i vårt isiga Sverige...

Och extra skönt när man är uppe så pass tidigt för då är det inte många som är vakna så här på sommarlovet, så det enda ljud man hör är fåglarnas kvitter♥
 
Nu blir det snart dags för ett axlar&triceps-pass! Sedan måste jag göra mig i ordning för vi ska till stan senare i eftermiddag, jag och syrran. Så nu är det bäst att jag sätter fart!

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback