Stan med lilsis

Idag tog jag och syrran bussen in till stan efter lunchtid. Blev lite shopping för oss båda! Och så fikade vi lite på ett café, muuums. När både jag och syrran kände oss nöjda så traskade vi vidare till farmor och spenderade kvällen där. Hon bjöd på jordgubbar och mjölk och sen tog vi det mest lugnt. Vid åtta tog vi bussen hem och nu sitter jag och kollar bloglovin och försöker även uppdatera min egna blogg!
Snart blir det några avsnitt av gossip girl innan det är läggdags, hoppas ni får en bra kväll!♥


Syrran mumsade på en morotskaka och jag tog en jordnötsbrownie, med äckligaste grädden jag någonsin ätit! Nej den måste ha varit gammal eller något... 


Sjukt ledsen för att jag ger er såna här dåliga mobilbilder på mina köp, men jag orkar faktiskt inte fixa något bättre så jaa, bättre än inget! I alla fall köptes linnet på NewYorker för 99:- och solglasögonen på Cubus för 79:- om jag minns rätt? Fick dock rabatt eftersom jag hade en kupong. Jippie :D Är helnöjd med båda köpen!
 

Kommentarer
fashion säger:

Hej hej! Kom gärna in till min blogg och där hittar du kläder, bilder och vardag. När det gäller kläder så Tryck bara på plaggen som du är intresserad av och sen kommer du komma fram till den. Kom in mer till min blogg och du kommer alltid hitta något som du gillar. <33

2014-06-25 | 23:43:31
Bloggadress: http://nattstad.se/fashioninspiration
Celine säger:

Sötisar!

2014-06-30 | 22:55:38
Bloggadress: http://celinelf.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback