Summer 2014 here I come!

Hello summer!
 
Yeeey äntligen SOMMARLOV! En ledighet på mer än 2 månader, så jäkla skönt att jag inte fattar det ännu. 
 
Var uppe vid strax efter fem imorse för att fixa hår, smink och allt inför skolavslutningen, haha men tiden behövdes så det var ändå bra. Tycker det är roligt att fixa sig lite extra när det är skolavslutning, speciellt när man får sommarlov hihi. Gjorde såna där ''strumplockar'' i håret, man snurrar upp håret i strumpor under natten och så blir det lockar morgonen därpå. Haha såg inte helt klok ut och sov knappt en blund i natt eftersom det var så fruktansvärt obekvämt, men men vad gör man inte för att vara fin? ;)
 
Efter skolavslutningen tog vi bussen hem men jag köpte lite jordgubbar innan det så ska snart sätta mig och käka lite jordgubbar och lyxa till det lite extra när det väl är sommarlov hihi. Men senare i eftermiddag kanske jag ska och bada med lite kompisar, får se vad vädret säger om det helt enkelt! 
Men jag ska försöka hinna med att skriva lite mer ikväll men hoppas ni har det bra tills dess!
 
Har ni sommarlov ännu?
 Två bilder från imorse, syrran hade avslutning samtidigt som mig så kunde tyvärr inte gå på hennes :/

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback