Träning med Frida

Och så var den efterlängtade fredagen här. Fredagkväll och jag är så fruktansvärt trött. Känns som jag ska somna vilken sekund som helst. Efter skolan så hängde Frida med hem. Vi gjorde varsin fruktig smoothie som uppladdning inför träningspasset vi hade bokat in idag. Klockan fem började det och jag måste säga att det var grymt roligt! Absolut något jag vill göra om. Alltså ett crosstrainer-pass på friskis&svettis. 
 
Det är så underbart att åka iväg en fredag för att träna och sedan komma hem och käka lite god mat, ta en varm dusch och sedan krypa ner i soffan. Myyys♥
Men nu ska jag kika på ett avsnitt av oth innan jag inte klarar av att hålla ögonen öppna längre, helt slut! 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback