Vill inte bli sjuk

Gaaah börjar känna mig mer krasslig nu, vill inte bli sjuk! Vill inte, vill inte, vill inte! 
Men har nyss kikat genom massa inlägg på bloglovin och nästan alla är sjuka just nu verkar det som, verkar vara himla svårt att hålla sig borta från sjukdomar just denna tid. Men det är bara att äta bra mat och ta det lugnt med träningen denna veckan så hoppas jag att jag blir bättre och inte sämre. Men vill ju så gärna träna en massa just nu. Men bäst att lyssna på kroppen.
 
Idag fick jag i alla fall det där förbaskade engelskaprovet gjort, så jäkla skönt! Nu slipper jag tänka på det mer framöver. Och det bästa av allt är att det kändes riktigt bra. Allt plugg lönar sig trots allt. 
Dessutom hade vi håltimma idag igen, så vi drog till espresso house för en mysfika. Fick beslutsångest när jag var där för ALLT verkade så himla gott. Men valde till slut en varm choklad i alla fall. Ibland får man unna sig något gott♥
 
Och imorgon blir det en spontan sväng till Göteborg för att sova där på hotell en natt, vi bestämde det idag och det ska bli himla mysigt. Pappa skulle kolla på lite bilar så jag och syrran hänger med, aldrig fel att bo på hotell och ta det lite lugnt ju. 
 
Hoppas ni haft en bra dag och att ni lyckats hålla er borta från alla sjukdomar!
 
 
 
 


 
 
 
 

Kommentarer
Eriica säger:

Hej :) Har precis startat upp veckans blogg. Är du sugen på att vara med så är det bara att kika in och anmäla sig! :) Kram
http://www.nattstad.se/eswensson/veckans-blogg-12670285

2014-03-06 | 21:31:17
Bloggadress: http://nattstad.se/eswensson
Lotta säger:

Sv: Jaa, jättemysigt! Och jag vet inte riktigt men nu till finalen hejar jag på Ace Wilder och Panetoz tror jag :) Du då? =)

2014-03-07 | 10:58:47
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
HJJONSSON säger:

Håller med, många är sjuka nu usch..
Ps. Jag har ny tävling i bloggen där du kan vinna bikini från todiefor, va gärna med och tävla hehe! Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna kommentarer. Ha en trevlig fredagkväll!

2014-03-07 | 20:08:20
Bloggadress: http://www.hjjonsson.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback