Ledig torsdag

Godmorgon! Eller godförmiddag kanske.. 
 
Idag är jag ledig, som många andra antar jag? Och startade dagen med lite frulle i form av äggmacka och favoritgröten; kolagröt! Åhh den är så god, kommer recept så fort jag får till lite bra bilder. 
 
Är hemma själv hela förmiddagen och vid lunchtid kommer min familj och lite släkt för att käka lite lunch, sedan följer jag med dem för att hjälpa till med flytt. Farmor ska nämligen flytta, men jag tar det lite lugnt på förmiddagen så hänger jag med senare istället. 
Ikväll har jag bokat in ett pass på friskis&svettis med Amanda! Cirkelgym, blir väldigt spännande att testa det för jag har aldrig gjort det förr. Har ingen aning om vad det kan vara för något helt ärligt, men det låter ju kul så varför inte testa? 
 
Vad gör ni idag?
 


Te-mys igår med finaste temuggen♥

Kommentarer
Matilda säger:

Jag har en likadan tekopp! :D

2014-05-29 | 21:11:17
Bloggadress: http://colorfreaak.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback